شامپو موهای رنگ شده درمومدیک حجم 200 میلی لیتر

در انبار موجود نمی باشد

دسته:

قیمت محصول:​

توضیحات

شامپو مو رنگ شده شامپو مو رنگ شده درمومدیک مناسب موهای رنگ شده یک محصول برای شستشوی موی سر می باشد که فاقد سولفات بوده و بدون هیچ آسیبی به بافت مو، تمامی آلودگی ها و چربی را از بافت مو پاک می کند. فرمولاسیون خاص این محصول باعث تثبیت رنگ مو می شود و از تغییر و کدر شدن رنگ مو پس از چند بار شستشو جلوگیری می کند.

همچنین ترکیبات این شامپو سرشار از مواد مغذی برای تقویت ساقه های مو می باشد که به همین دلیل موجب ترمیم و بازسازی تارهای آسیب دیده مو بر اثر رنگ کردن می شود. استفاده روتین از این شامپو به عنوان شوینده موی سر موجب تأمین رطوبت ساقه های مو شده و نرمی و لطافت موها را افزایش می دهد که باعث می شود حالت دهی موها راحت تر شود و با افزایش درخشندگی بافت مو زیبایی موهای رنگ شده را چند برابر می کند.

اطلاعات بیشتر

برند

درمومدیک

مناسب برای

موهای رنگ شده

کارایی

_کاهش التهابات ناشی از رنگ کردن مو _فاقد سولفات، پارابن و ایزوتیازولین _محافظت از مو در برابر اشعه UV _فاقد دی اکسان و نیتروزامین _نرم کننده و حالت دهنده مو _تثبیت کننده رنگ مو _فاقد نمک

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شامپو موهای رنگ شده درمومدیک حجم 200 میلی لیتر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به مقدار کافی از شامپو درمومدیک به روی موی خیس مالیده ، به خوبی ماساژ دهید ، به مدت ۲ الی ۳ دقیقه مکث نمایید ، سپس به خوبی آبکشی نمایید . از این شامپو ۲ الی ۳ بار در هفته استفاده نمایید.