شامپو اوره حاوی 5% مدل +U پریم

در انبار موجود نمی باشد

دسته:

قیمت محصول:​

توضیحات

شرایط پوستی خاص مانند پسوزیاریس، آتوپیک درماتیت یا حتی افزایش سن، می‌تواند تعادل رطوبت پوست سر را برهم بزند و موجب ایجاد خشکی و خارش کف سر شود. محصولات زیادی اعم از انواع شوینده و شامپو، سرم مو و… در بازار وجود دارند که می‌توانند خشکی پوست سر را درمان کنند و از خارش و اگزما کف سر جلوگیری کنند.

یکی از این محصولات، شامپو پریم حاوی 5% اوره مدل +U است که برای پوست سر بسیار خشک و دارای خارش فرموله شده است. این شامپو، با حفظ رطوبت در پوست، مولکول‌ها را آبرسانی می‌کند و مانع پوسته ریزی کف سر و خارش ناشی از خشکی می‌شود. در ادامه، به بررسی شامپو پریم می‌پردازیم و نحوه اثرگذاری، ترکیبات و ویژگی‌های این محصول را به طور مفصل شرح می‌دهیم.


ترکیب اصلی شامپو پریم حاوی 5% اوره مدل +U چیست و چه کاربردی دارد؟

شامپو پریم مدل +U به صورت تخصصی برای پوست سر خشک ساخته شده است و حادترین خارش‌های پوستی، اگزما، بیماری‌های قارچی و… را ریشه کن می‌کند. این محصول، پوسته ریزی ناشی از خشکی کف سر را درمان می‌کند و از ایجاد شوره خشک جلوگیری می‌کند.

در ترکیبات شامپو پریم از 5درصد اوره و لاکتات استفاده شده است که هر دو فوق‌العاده آبرسان هستند و با حفظ رطوبت در پوست سر، خشکی آن را برطرف می‌کنند.


نحوه اثرگذاری شامپو پریم حاوی 5% اوره مدل +U

شامپو پریم مدل +U به دلیل برخورداری از مواد و ترکیبات با فرمولاسیون بالا، بهترین نتیجه و اثر را روی پوست کف سر ارائه می‌دهد. این شامپو حاوی اوره، لاکتات، عصاره گل‌هانی ساکل و روغن دانه چیا است که همه با هم یک پک جامع ضد خشکی و خارش سر تشکیل داده‌اند. روغن دانه چیا سرشار از امگا 3 است و یک آبرسان فوق‌العاده برای پوست کف سر می‌باشد. این ماده، رطوبت مورد نیاز سلول‌ها و فولیکول‌های موجود در پوست سر را تامین می‌کند و در نتیجه مانع خارش، اگزما و شوره ناشی از خشکی سر می‌شود.

اوره، لاکتات و عصاره گل‌هانی ساکل نیز از خواص مرطوب کنندگی برخوردار هستند و با حفظ رطوبت و قفل کردن آن در پوست سر باعث از بین رفتن خشکی پوست می‌شوند.


ویژگی‌های شامپو پریم حاوی 5% اوره مدل +U

  • پاک کننده ملایم پوست سر بدون تحریک پوست سر
  • رطوبت رسانی و تامین آب مورد نیاز لایه‌های پوست
  • کاهش خارش کف سر و اگزما
  • موثردر درمان پسوزیاریس و درماتیت
  • کاهش پوسته ریزی سر بر اثر خشکی
  • کاهش شوره خشک سر
  • مناسب برای پوست سر بسیار خشک و دارای خارش
  • مناسب برای استفاده روزانه
  • فاقد SLS و ALS

اطلاعات بیشتر

برند

پریم

نوع پوست

پوست سربسیار خشک و دارای خارش

حجم

250ml

عصاره

گل هانی ساکل

زمان استفاده

داخل حمام

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شامپو اوره حاوی 5% مدل +U پریم”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقداری از شامپو اوره 5% را بر روی پوست سر و موهای خیس ماساژ دهید تا کف کند. چند دقیقه بر روی پوست سر بماند. سپس آبکشی نمایید. در صورت لزوم تکرار کنید. این شامپو ملایم مناسب استفاده روزانه است.